Advies nodig? Bel 085-760 6600
ma - vr 08:30 - 17:00

Voordelen van VoIP

qebble > Voordelen van VoIP

Voordelen VoIP

De voordelen van telefonie via qebble

Heb je even? Over de voordelen van VoIP raken we namelijk niet uitgepraat. Overweeg jij over te stappen naar VoIP? Of bel je al met VoIP en ben je benieuwd wat het platform van qebble je te bieden heeft? Dan moet je de volgende voordelen van (hosted) VoIP zeker even lezen!

Met zakelijk VoIP bellen jij en je collega's onderling gratis. En dat niet alleen! Met VoIP telefonie van qebble ben je gemiddeld 40% goedkoper uit dan met ISDN. En wordt er in jouw bedrijf vaak en lang naar het buitenland gebeld? Dan kan jouw besparing oplopen tot wel 70%!

Werken en bellen waar je wilt. Op kantoor, vanuit huis of aan de andere kant van de wereld. Jouw klant? Die ziet gewoon het vaste bedrijfsnummer op zijn scherm. Wel zo professioneel. VoIP is locatie onafhankelijk. Dit betekent meer vrijheid en een betere bereikbaarheid, waar je ook bent.

Kies je voor hosted VoIP? Met een virtuele telefooncentrale bespaar je op een flink aantal zaken. Denk aan apparatuur, licenties en vaak kostbare onderhoudscontracten.

Met het grootste gemak schakel je nummers door naar jouw mobiele telefoon, zet je klanten in de wachtrij als alle medewerkers in gesprek zijn, maak je een eigen keuzemenu of beantwoord je vanuit huis inkomende gesprekken van een collega op kantoor. Je kunt zelfs instellen dat alle inkomende gesprekken van een bepaald nummer op vrijdagmiddag tussen 15:00 en 16:00 uur worden doorgeschakeld naar jouw mobiele telefoon. Dit alles regel je zelf met het grootste gemak via de handige online beheertool van 10Telecom.

Een nieuwe vestiging? Een nieuwe medewerker? Een nieuw nummer? Toch dat extra menu? Of wil je juist kleinschaliger gaan werken? Geen punt. Het systeem is namelijk schaalbaar en eenvoudig en voordelig uit te breiden. Zonder wachttijden en zonder hoge kosten.

Bij VoIP is HD bellen mogelijk. Dit zorgt voor een optimale geluidskwaliteit.

Bij VoIP word je niet beperkt door een maximum aantal gelijktijdige gesprekken. Jij bepaalt zelf bij hoeveel gelijktijdige gesprekken bellers in de wachtrij worden gezet. Ook heb je met VoIP invloed op de klantvriendelijkheid van dit proces. Zo kun je bijvoorbeeld via jouw eigen beheertool eenvoudig wachtmuziek, wachtrijen en voicemails instellen.

Een veelgehoorde angst als het gaat om internetbellen is dat je niet bereikbaar bent in het geval van een stroom- of internetstoring. Geen zorgen! 10Telecom schakelt alle binnenkomende gesprekken gewoon door naar één of meerdere mobiele telefoons. Zo blijf je altijd bereikbaar.

Wat jouw wensen ook zijn, soms zijn ze net even anders dan wat wij standaard in onze abonnementen aanbieden. 10Telecom heeft meer dan 13 jaar ervaring in het bieden van creatieve maatwerkoplossingen voor zakelijke telefonie. Wij denken graag met je mee. Nu én in de toekomst. Niet voor niets is ons motto: verder gaan waar anderen stoppen.

Wil je bellen met VoIP? Of bel je al met VoIP en wil je overstappen naar het platform van qebble? Dat is een fluitje van een cent. Wij regelen jouw verhuizing van A tot Z.

Maar ook hierom kies je voor qebble


• Meer dan 10 jaar ervaring in zakelijke telefonie
• Slimme VoIP oplossingen op maat
• Korte lijnen, heldere afspraken en een pragmatische no-nonsense mentaliteit
• Geen kleine lettertjes en onnodige kosten
• Altijd net een beetje meer als het gaat om service
• Indien een spoedgeval? 24/7 bereikbaar
verschijnt.

OVERTUIGD DOOR DE VOORDELEN VAN VOIP?

Whitepaper downloaden met meer informatie?

Whitepaper toezenden per mail

VoIP bespaart u maandelijks geld. Hoeveel geld is afhankelijk van het aantal minuten dat u belt en welke aansluiting u nu heeft. Gemiddeld hebben onze klanten binnen 50% aan kosten bespaard.

Aarzel niet om contact op te nemen met ons om eventuele vragen die u heeft vrijblijvend te beantwoorden. Wij helpen u graag, ook al bent u geen klant bij ons. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Onze whitepaper is zo overzichtelijk mogelijk opgesteld. In de whitepaper vind u de volgende informatie terug:

  • Over VoIP
  • Hoe u kunt besparen met VoIP
  • Iedere bedrijfssituatie is uniek

Dit voornamelijk om u op een overzichtelijke manier extra helderheid te kunnen verschaffen.